Get Adobe Flash player
HungarianMagyarRomanianRoEnglish (UK)

45.FÚVÓSTALÁLKOZÓ

AVATÓ ÜNNEPSÉG

megnhivo szeptember 1 resize

SIPOCA 35

SIPOCA 35

GHID EXPLICATIV Pentru elaborarea și implementarea unitară a procedurii de sistem privind comunicarea din oficiu a informațiilor de interes public în format standardizat și deschis, și asigurarea transparenței decizionale (.pdf/.doc)
PROCEDURA DE SISTEM (.pdf/.doc)
Mai multe detalii AICI

 

HORVATH

INFO

Numarul unic pentru
apeluri de urgenta este 112

 112

BULETIN INFORMATIV (HIRDETŐTÁBLA)

Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

Acte normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, republicată cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, republicată cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public republicată cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Brateş

b3) Programul de funcționare:
- de luni până joi - între orele: 8,00 – 16,30

- vineri între orele: 8,00 -14,00

    • Primar: marţi între orele 12-14
    • Viceprimar: joi între orele 11-13
    • Secretar: luni  între orele 11-13

c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Brateş și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public

Conducerea Primăriei comunei Brateş:

LISTA PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMĂRIEI COMUNEI BRATEȘ
Numele și prenumele Funcția Nr. telefon PROGRAM AUDIENȚĂ
ziua ora
TÁNCZOS Ferenc Szabolcs                                                                 primar 0733008074 marți 12-14
MÁRK László viceprimar 0733008075 joi 11-13
MÁRK Erzsébet secretar general 0733008077 luni 11-13

Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public:

  • Márk Erzsébet

d) Coordonatele de contact

  • Denumire: Primăria comunei Brateş
  • Sediul: Brateş,
  • Telefon/fax : 0267 374715
  • E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
  • Site :

e) Sursele financiare, bugetul și bilantul contabil se pot consulta la sediul instituției.

f) Lista cuprinzând documentele de interes public

Informațiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art.5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei comunei Brateş;
  • Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al Primăriei comunei Brateş;
  • Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Brateş, și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;
  • Coordonatele de contact ale Primăriei comunei Brateş respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet;
  • Sursele financiare, bugetul și bilantul contabil;
  • Programele și strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituției;
  • Lista documentelor produse și/sau gestionate, potrivit legii;
  • Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate;

g) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate:

Informațiile de interes public comunicate din oficiu, sunt stabilite în Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public

h) Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a institutiei publice în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate - sunt prevazute în art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, și anume:

  • Reclamația administrativă - se depune la conducătorul autorității sau al instituției publice
  • Plângerea la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei raza teritorială domiciliază sau în a cărei raza teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.

Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public

Márk Erzsébet